-
Ilość odwiedzin: 25142322010
-
Artykuł archiwalny
2010-10-07 12:33:22
Przetarg nieograniczony
Inowrocław: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu Numer ogłoszenia: 277429 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
Inowrocław: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 277429 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Ww. usługi szkoleniowe polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie: aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie składa się z 2 części: Część 1: Warsztaty komputerowe dla 2 grup. Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników - 39. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu socjalnego przez uczestnika projektu. Grupą docelową są kobiety długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, bezradne w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Cel warsztatów: zapoznanie uczestniczek z podstawami obsługi komputera i Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem treści dotyczących: racjonalnego i bezpiecznego ich wykorzystania w życiu rodzinnym (komputer jako narzędzie do nauki i zabawy), bezpieczeństwa w sieci, racjonalnego użytkowania komputera i korzystania z Internetu - kiedy możemy mówić o uzależnieniu. Zajęcia mają trwać 25 godzin dla każdej z grup (łącznie 50 godzin), 5 dni x 5 godzin lekcyjnych dziennie OPRÓCZ NIŻEJ WYMIENIONYCH DNI: grupa zielona - 21 października 2010 r.; grupa czerwona - 22, 25, 28, 29 października 2010 r. Każda uczestniczka ma otrzymać materiały m. in. książkę Uzależnienie od komputera i Internetu dzieci i młodzieży - Chocholska Paulina i Osipczuk Małgorzata lub inną książkę o podobnej tematyce oraz pendrive min. 2 GB. Planowany okres realizacji: do 10 listopada 2010 r. Część 2: Trening wychowawczy dla 2 grup. Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników - 39. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu socjalnego przez uczestnika projektu. Grupą docelową są kobiety długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, bezradne w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Cel warsztatów: podniesienie umiejętności wychowawczych uczestniczek poprzez naukę organizowania dzieciom i spędzania z dziećmi czasu wolnego Zajęcia maja trwać 15 godzin dla każdej z grup (łącznie 30 godzin), 3 dni x 5 godzin lekcyjnych dziennie OPRÓCZ NIŻEJ WYMIENIONYCH DNI: grupa zielona - 21 października 2010 r.; grupa czerwona - 22, 25, 28, 29 października 2010 r. 10 godzin zajęć na grupę przeznaczonych jest dla uczestniczek, zaś 5 godzin zajęć dla uczestniczek i ich dzieci. Planowany okres realizacji: do 10 listopada 2010 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Część 1,2
nie dotyczy.
- Część 1,2
nie dotyczy.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Część 1,2
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
- Część 1,2
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Część 1,2
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
- Część 1,2
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Część 1, 2
co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie
pedagogiczne lub trenerskie, staż pracy minimum 2 lata, doświadczenie w
prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce. Ocena
spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób
uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
- Część 1, 2
co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie
pedagogiczne lub trenerskie, staż pracy minimum 2 lata, doświadczenie w
prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce. Ocena
spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób
uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Część 1,2
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
- Część 1,2
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ); b) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego (zał. Nr 7 do SIWZ) c) opis warunków lokalowych i wyposażenia (zał. Nr 8 do SIWZ) d) konspekty i opis metod przekazywanych treści szkolenia (zał. Nr 9 do SIWZ) e) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. (zał. Nr 10 do SIWZ) f) Zamawiający prosi, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Ocena programów szkoleń - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. b) zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu socjalnego przez uczestnika projektu. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty szkolenia ww. osoby/osób w następujący sposób: Od ceny oferty(ceny brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/ uczestników podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym za 39 uczestników) odejmuje się cenę jednostkową (cenę brutto jednostkową za skierowanie dla jednej osoby podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym) pomnożoną przez liczbę uczestników szkolenia, którzy przerwali lub zakończyli kontrakt socjalny. Zamawiający zapłaci za osoby, które faktycznie uczestniczyły w szkoleniu. c) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, d) zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkolenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki. e) zmiany harmonogramów, f) zmiany osób przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90, pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Warsztaty komputerowe dla 2 grup. Zakładana/szacunkowa ilość
osób/uczestników - 39. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości
uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu
socjalnego przez uczestnika projektu. Grupą docelową są kobiety
długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, bezradne w
sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego.
Cel warsztatów: zapoznanie uczestniczek z podstawami obsługi komputera
i Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem treści dotyczących:
racjonalnego i bezpiecznego ich wykorzystania w życiu rodzinnym
(komputer jako narzędzie do nauki i zabawy), bezpieczeństwa w sieci,
racjonalnego użytkowania komputera i korzystania z Internetu - kiedy
możemy mówić o uzależnieniu.
Zajęcia mają trwać 25 godzin dla każdej z grup (łącznie 50 godzin), 5
dni x 5 godzin lekcyjnych dziennie OPRÓCZ NIŻEJ WYMIENIONYCH DNI:
grupa zielona - 21 października 2010 r.;
grupa czerwona - 22, 25, 28, 29 października 2010 r. Każda uczestniczka
ma otrzymać materiały m. in. książkę Uzależnienie od komputera i
Internetu dzieci i młodzieży - Chocholska Paulina i Osipczuk Małgorzata
lub inną książkę o podobnej tematyce oraz pendrive min. 2 GB.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena programów szkoleń - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening wychowawczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Trening wychowawczy dla 2 grup. Zakładana/szacunkowa ilość
osób/uczestników - 39. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości
uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu
socjalnego przez uczestnika projektu. Grupą docelową są kobiety
długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, bezradne w
sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego.
Cel warsztatów: podniesienie umiejętności wychowawczych uczestniczek
poprzez naukę organizowania dzieciom i spędzania z dziećmi czasu
wolnego Zajęcia maja trwać 15 godzin dla każdej z grup (łącznie 30
godzin), 3 dni x 5 godzin lekcyjnych dziennie OPRÓCZ NIŻEJ WYMIENIONYCH
DNI: grupa zielona - 21 października 2010 r.;
grupa czerwona - 22, 25, 28, 29 października 2010 r.
10 godzin zajęć na grupę przeznaczonych jest dla uczestniczek, zaś 5
godzin zajęć dla uczestniczek i ich dzieci.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena programów szkoleń - 50
Informacje o artykule
Autor: Anna Nawrocka Zredagował(a): Sebastian Templin Data powstania: 07.10.2010 12:33 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 898 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował