-
Ilość odwiedzin: 25117232012
-
2012-09-03 13:27:51
Zapytanie ofertowe - Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego na terenie miasta Inowrocławia
Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego na terenie miasta Inowrocławia dla 100 osób, w tym dla ok. 36 uczestniczek projektu ,,Aktywność się opłaca” – matek bezradnych w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz ich dzieci i otoczenia w dniu 15 września 2012 r. w godz. 10:00-13:00
Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego na terenie miasta Inowrocławia dla 100 osób, w tym dla ok. 36 uczestniczek projektu ,,Aktywność się opłaca” – matek bezradnych w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz ich dzieci i otoczenia w dniu 15 września 2012 r. w godz. 10:00-13:00.Przedmiot zamówienia obejmuje:a) organizację gier, konkursów i zabaw dla uczestników przez cały czas trwania pikniku, w tym gry i zabawy integracyjne dla dorosłych i dzieci oraz zabawę taneczną z muzyką na żywo,b) konkursy dla dzieci z nagrodami. Wykonawca zapewni nagrody dla zwycięzców oraz za zajęcie II i III miejsca. Zalecane jest, aby Wykonawca zapewnił drobne upominki, gadżety dla uczestników konkursów,c) scenę (lub podest scenowy),d) nagłośnienie,g) osobę/osoby prowadzącą i moderującą całość imprezy, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu imprez masowych,h) catering, na który składają się m.in.:napoje ciepłe – 0,5 l na osobę (kawa lub herbata),napoje zimne – woda mineralna niegazowana ,,Ostromecko”- 0,3 l na osobę, soki Tymbark 0,5 l na osobę),ciasto – 1 szt. na osobę (do wyboru: sernik lub szarlotka),ciastka kruche (różne rodzaje do wyboru) – dla 100 osób (10 dkg na osobę),owoce (różne rodzaje do wyboru) – 20 dkg na osobę,kanapki – 3 szt. na osobę,kiełbaski z grilla – 2 szt. na osobę (plus bułka, ketchup lub musztarda). Ponadto Wykonawca zapewni:- co najmniej 1 przenośną toaletę lub dostęp do toalety stacjonarnej,- namioty ogrodowe lub inne zabezpieczenie przed nagłym pogorszeniem pogody (np. możliwość przeniesienia pikniku do budynku) oraz ławy i stoły, - ubezpieczenie uczestników,- uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu,- sporządzenie dokumentacji fotograficznej (zdjęcia zgrane na płycie CD),- oznaczenie miejsca oraz nagród, upominków i gadżetów zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL” (strona internetowa http://www.efs.ropstorun.pl/index.php?id=2).Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 07.09.2012r. do godz. 14:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 10.09.2012r. do godz. 11:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.
Informacje o artykule
Autor: Przemysław Bysikiewicz Zredagował(a): EFS EFS Data powstania: 03.09.2012 13:27 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1159 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował