link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2511842
2012
drukuj

2012-09-05 14:53:09

Zapytanie ofertowe - Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego


Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego wyjazdowego (w okolicach Inowrocławia) - w dniu 28 września 2012 r. w godz. 10:00-13:00 dla 110 osób, w tym dla ok. 64 uczestniczek i uczestników projektu ,,Aktywność się opłaca” – osób niepełnosprawnych i ich otoczenia

Przedmiot zamówienia:

Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego wyjazdowego (w okolicach Inowrocławia) -  w dniu 28 września 2012 r. w godz. 10:00-13:00 dla 110 osób, w tym dla ok. 64 uczestniczek i uczestników projektu ,,Aktywność się opłaca” – osób niepełnosprawnych i ich otoczenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a)organizację gier, konkursów i zabaw z nagrodami (w formie drobnych upominków, gadżetów) dla uczestników przez cały czas trwania pikniku, w tym zabawę taneczną.
b) scenę (lub podest scenowy),
c)nagłośnienie,
d)osobę/osoby prowadzące i moderujące całość imprezy, posiadające doświadczenie w prowadzeniu imprez masowych,
e)osoby sprawujące opiekę nad 64 uczestnikami projektu,
f)catering, na który składają się m.in.:
- napoje ciepłe –  0,5 l na osobę (kawa i herbata),
- napoje zimne w butelkach – woda mineralna niegazowana ,,Ostromecko”- 0,33 l na osobę, soki Tymbark 0,25 l na osobę),
- ciasto – 1 kostka sernika na osobę,
- ciastka kruche (różne rodzaje) –  dla 110 osób(10 dkg na osobę),
- kiełbaski z grilla lub z ogniska – 2 szt. na osobę (plus bułka, ketchup lub musztarda).

Ponadto Wykonawca zapewni:
A.  dojazd na piknik i powrót z niego dla:
a) 110 uczestników,
b) 7 terapeutów sprawujących opiekę nad otoczeniem uczestników projektu,
c)  2 pracowników MOPS sprawujących funkcję monitorującą.
B.  co najmniej 1 przenośną toaletę lub dostęp do toalety stacjonarnej,

C. namioty ogrodowe lub inne zabezpieczenie przed nagłym pogorszeniem pogody (np. możliwość przeniesienia pikniku do budynku) oraz ławy i stoły,
D.  ubezpieczenie uczestników,
E.  uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu,
-  sporządzenie dokumentacji fotograficznej  (zdjęcia zgrane na płycie CD),
-  oznaczenie miejsca oraz nagród - upominków i gadżetów zgodnie z wytycznymi zgodnie z  „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL” (strona internetowa
http://www.efs.ropstorun.pl/index.php?id=2).

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 10.09.2012r. do godz. 14:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 12.09.2012r. do godz. 10:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.

Informacje o artykule

Autor: Przemysław Bysikiewicz
Zredagował(a): EFS EFS
Data powstania: 05.09.2012 14:53
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1188

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował