-
Ilość odwiedzin: 25112072013
-
2013-08-22 14:46:42
ZAPYTANIE OFERTOWE - zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego
Zapytanie ofertowe - zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego (znak sprawy: MOPS.271.2.7.2013.EFS.S)
Opis przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego na terenie miasta Inowrocławia dla 120 osób, w tym dla ok. 23 uczestniczek projektu ,,Aktywność się opłaca” – matek bezradnych w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz ich dzieci i otoczenia w dniu 14 września 2013 r. w godz. 10:00-13:00.Przedmiot zamówienia obejmuje:a) organizację gier, konkursów i zabaw dla uczestników przez cały czas trwania pikniku, w tym gier i zabaw integracyjnych dla dorosłych i dzieci oraz zabawę taneczną z muzyką na żywo,b) konkursy dla dzieci z nagrodami, Wykonawca zapewni nagrody dla zwycięzców oraz za zajęcie II i III miejsca oraz drobne upominki – gadżety dla wszystkich uczestników konkursów,c) catering, na który składają się m.in.:- napoje ciepłe – 0,5 l na osobę (kawa i herbata),- napoje zimne w butelkach – woda mineralna niegazowana ,,Ostromecko”- 0,3 l na osobę, soki Tymbark 0,25 l na osobę),- ciasto – 1 kostka ciasta na osobę (do wyboru szarlotka lub sernik),- ciastka kruche (różne rodzaje) – dla 120 osób (10 dkg na osobę),- kiełbaski z grilla lub z ogniska – 2 szt. na osobę (plus bułka, ketchup lub musztarda). Ponadto Wykonawca zapewni:- scenę (lub podest scenowy),- nagłośnienie,- osobę/osoby prowadzące i moderujące całość imprezy, posiadające doświadczenie w prowadzeniu imprez masowych,- co najmniej 1 przenośną toaletę lub dostęp do toalety stacjonarnej,- namioty ogrodowe lub inne zabezpieczenie przed nagłym pogorszeniem pogody (np. możliwość przeniesienia pikniku do budynku) oraz ławy i stoły,
- ubezpieczenie uczestników,- uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu,- sporządzenie dokumentacji fotograficznej (zdjęcia zgrane na płycie CD),- oznaczenie miejsca oraz nagród - upominków i gadżetów zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL” (strona internetowa http://www.efs.ropstorun.pl/index.php?id=2). Termin realizacji zamówienia: 14.09.2013 r. w godz. 10:00 - 13:00.
Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 27.08.2013 r. do godz. 14:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 02.09.2013 r. do godz. 9:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.
Informacje o artykule
Autor: Przemysław Bysikiewicz Zredagował(a): EFS EFS Data powstania: 22.08.2013 14:46 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 1133 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował