link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2511207
2013
drukuj

2013-08-22 14:46:42

ZAPYTANIE OFERTOWE - zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego


Zapytanie ofertowe - zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego (znak sprawy: MOPS.271.2.7.2013.EFS.S)

Opis przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku integracyjnego na terenie miasta Inowrocławia dla 120 osób, w tym dla ok. 23 uczestniczek projektu ,,Aktywność się opłaca” – matek bezradnych w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz ich dzieci i otoczenia w dniu 14 września 2013 r. w godz. 10:00-13:00.Przedmiot zamówienia obejmuje:a)     organizację gier, konkursów i zabaw dla uczestników przez cały czas trwania pikniku, w tym gier i zabaw integracyjnych dla dorosłych i dzieci oraz zabawę taneczną z muzyką na żywo,b)     konkursy dla dzieci z nagrodami, Wykonawca zapewni nagrody dla zwycięzców oraz za zajęcie II i III miejsca oraz drobne upominki – gadżety dla wszystkich uczestników konkursów,c)     catering, na który składają się m.in.:- napoje ciepłe –  0,5 l na osobę (kawa i herbata),- napoje zimne w butelkach – woda mineralna niegazowana ,,Ostromecko”- 0,3 l na osobę, soki Tymbark 0,25 l na osobę),- ciasto – 1 kostka ciasta na osobę (do wyboru szarlotka lub sernik),- ciastka kruche (różne rodzaje) –  dla 120 osób (10 dkg na osobę),- kiełbaski z grilla lub z ogniska – 2 szt. na osobę (plus bułka, ketchup lub musztarda). Ponadto Wykonawca zapewni:-   scenę (lub podest scenowy),-   nagłośnienie,- osobę/osoby prowadzące i moderujące całość imprezy, posiadające doświadczenie w prowadzeniu imprez masowych,-  co najmniej 1 przenośną toaletę lub dostęp do toalety stacjonarnej,

- namioty ogrodowe lub inne zabezpieczenie przed nagłym pogorszeniem pogody (np. możliwość przeniesienia pikniku do budynku) oraz ławy i stoły,

-  ubezpieczenie uczestników,-  uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu,-  sporządzenie dokumentacji fotograficznej  (zdjęcia zgrane na płycie CD),-  oznaczenie miejsca oraz nagród - upominków i gadżetów zgodnie z  „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL” (strona internetowa http://www.efs.ropstorun.pl/index.php?id=2). Termin realizacji zamówienia:  14.09.2013 r. w godz. 10:00 - 13:00.

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 27.08.2013 r. do godz. 14:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 02.09.2013 r. do godz. 9:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.


Informacje o artykule

Autor: Przemysław Bysikiewicz
Zredagował(a): EFS EFS
Data powstania: 22.08.2013 14:46
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1133

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował