link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2511283
2014
drukuj

2014-04-25 15:04:10

ZAPYTANIE OFERTOWE - dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz pojemnika na płyty


ZAPYTANIE OFERTOWE - dostawa laptopów z oprogramowaniem oraz pojemnika na płyty

1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych laptopów z oprogramowaniem  oraz pojemnika na płyty w ramach  Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Lp.

Wyszczególnienie

Ilość

1.

Toshiba Satellite Pro C70-A-12T Numer katalogowy: PSCE3E-00K029PL lub równoważny:

  • Windows® 7 Professional (w wersji 64-bitowej; preinstalowany) oraz Windows 8 Pro (w wersji 64-bitowej; na dysku DVD)
  • Procesor Intel® CoreTM i3-3120M trzeciej generacji
  • Toshiba HD+ TFT non-reflective High Brightness display with 16 : 9 aspect ratio and LED backlighting
  • 750 GB
  • 4096 (1x) MB
  • DDR3 RAM (1600 MHz)
  • Intel® HD Graphics 4000
Ww. laptop ma być gotowy do pracy. System operacyjny winien być zainstalowany i gotowy do konfiguracji.

6 szt.

2.

Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL

6 szt.

3.

pojemnik na płyty Durable Multimedia Box II

Chromowany zamek, płyty oddzielające oraz wkładka do opisania. 8 płyt oddzielających. Dla 53 płyt CD/DVD w pojemniku. Wymiary: 28,5 x 16,5 x 31 cm (sz x w x g). Kolor szary.

1 szt.

 

Artykuły, o których mowa, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.  Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zakupu artykułów  o złej jakości oraz prawo reklamacji wadliwych artykułów. Ww. artykuły muszą posiadać stosowne atesty zgodnie z prawem polskim i być przeznaczone na rynek polski oraz posiadać gwarancję producenta.

 

2) Miejsce dostawy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, miejsce wskazane przez Zamawiającego.

3) Termin realizacji zamówienia: w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy.

4) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia

 

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 29.04.2014 r. do godz. 13:30. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 06.05.2014 r. do godz. 09:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Anna Nawrocka
Data powstania: 25.04.2014 15:04
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 727

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował