link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2511157
2014
drukuj

2014-06-05 14:46:22

ZAPYTANIE OFERTOWE - dostawa laptopów, oprogramowania oraz pojemnika na płyty


ZAPYTANIE OFERTOWE - dostawa laptopów, oprogramowania oraz pojemnika na płyty

1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych laptopów, oprogramowania  oraz pojemnika na płyty w ramach  Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Lp.

Wyszczególnienie

Ilość

1.

Laptop o minimalnych wymaganiach sprzętowych:

przekątna ekranu LCD  - 17 cali,

nominalna rozdzielczość LCD  - 1600 x 900 pikseli,

procesor  -  Intel® CoreTM i3,

model procesora  - i3-4000M (2.4 GHz, 3 MB Cache),

ilość rdzeni - 2 szt.,

wielkość pamięci RAM - 4 GB,

typ zastosowanej pamięci RAM - DDR3 (1600 MHz),

rodzaj dysku twardego - hybrydowy (magnetyczny + flash),

pojemność dysku magnetycznego - 500 GB,

napęd optyczny - DVD+/-RW DL,

karta graficzna - Intel HD Graphics 4600,

komunikacja - WiFi IEEE 802.11b/g/n

                     - LAN 100 Mbps

                     - Bluetooth,

Interfejsy - 2 x USB

    - 1 x USB 3.0,

dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność - wbudowany mikrofon

                                                                  - kamera 0.3 Mpix.

6 szt.

2.

System operacyjny Windows® 7 Professional (w wersji 64-bitowej) DVD

6 szt.

3.

Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL

6 szt.

4.

Pojemnik na płyty Durable Multimedia Box II

Chromowany zamek, płyty oddzielające oraz wkładka do opisania. 8 płyt oddzielających. Dla 53 płyt CD/DVD w pojemniku. Wymiary: 28,5 x 16,5 x 31 cm (sz x w x g). Kolor szary.

1 szt.

 

Ww. laptopy mają być gotowe do pracy. System operacyjny winien być zainstalowany i gotowy do konfiguracji. Artykuły, o których mowa, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność.  Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zakupu artykułów  o złej jakości oraz prawo reklamacji wadliwych artykułów. Ww. artykuły muszą posiadać stosowne atesty zgodnie z prawem polskim i być przeznaczone na rynek polski oraz posiadać gwarancję producenta (Gwarancja na laptopy co najmniej dwa lata).

 

2) Miejsce dostawy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90,

88-100 Inowrocław, miejsce wskazane przez Zamawiającego.

3) Termin realizacji zamówienia: w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy.

4) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia

 

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 09.06.2014 r. do godz. 11:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do złożenia oferty w terminie do 12.06.2014 r. do godz. 09:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Anna Nawrocka
Data powstania: 05.06.2014 14:46
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 891

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował