-
Ilość odwiedzin: 25111572014
-
2014-06-05 14:46:22
ZAPYTANIE OFERTOWE - dostawa laptopów, oprogramowania oraz pojemnika na płyty
ZAPYTANIE OFERTOWE - dostawa laptopów, oprogramowania oraz pojemnika na płyty
1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych laptopów, oprogramowania oraz pojemnika na płyty w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Lp.
Wyszczególnienie
Ilość
1.
Laptop o minimalnych wymaganiach sprzętowych:
przekątna ekranu LCD - 17 cali,
nominalna rozdzielczość LCD - 1600 x 900 pikseli,
procesor - Intel® CoreTM i3,
model procesora - i3-4000M (2.4 GHz, 3 MB Cache),
ilość rdzeni - 2 szt.,
wielkość pamięci RAM - 4 GB,
typ zastosowanej pamięci RAM - DDR3 (1600 MHz),
rodzaj dysku twardego - hybrydowy (magnetyczny + flash),
pojemność dysku magnetycznego - 500 GB,
napęd optyczny - DVD+/-RW DL,
karta graficzna - Intel HD Graphics 4600,
komunikacja - WiFi IEEE 802.11b/g/n
- LAN 100 Mbps
- Bluetooth,
Interfejsy - 2 x USB
- 1 x USB 3.0,
dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność - wbudowany mikrofon
- kamera 0.3 Mpix.
6 szt.
2.
System operacyjny Windows® 7 Professional (w wersji 64-bitowej) DVD
6 szt.
3.
Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL
6 szt.
4.
Pojemnik na płyty Durable Multimedia Box II
Chromowany zamek, płyty oddzielające oraz wkładka do opisania. 8 płyt oddzielających. Dla 53 płyt CD/DVD w pojemniku. Wymiary: 28,5 x 16,5 x 31 cm (sz x w x g). Kolor szary.
1 szt.
Ww. laptopy mają być gotowe do pracy. System operacyjny winien być zainstalowany i gotowy do konfiguracji. Artykuły, o których mowa, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zakupu artykułów o złej jakości oraz prawo reklamacji wadliwych artykułów. Ww. artykuły muszą posiadać stosowne atesty zgodnie z prawem polskim i być przeznaczone na rynek polski oraz posiadać gwarancję producenta (Gwarancja na laptopy co najmniej dwa lata).
2) Miejsce dostawy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90,
88-100 Inowrocław, miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3) Termin realizacji zamówienia: w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy.
4) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia otwarcia
Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 09.06.2014 r. do godz. 11:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do złożenia oferty w terminie do 12.06.2014 r. do godz. 09:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.
Informacje o artykule
Autor: Anna Nawrocka Zredagował(a): Anna Nawrocka Data powstania: 05.06.2014 14:46 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 891 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował