link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2513703
2014
drukuj

2014-07-01 13:00:33

ZAPYTANIE OFERTOWE – Zorganizowanie i przeprowadzenie społecznych warsztatów wyjazdowych pn.: „Kompas nastolatka”


ZAPYTANIE OFERTOWE – Zorganizowanie i przeprowadzenie społecznych warsztatów wyjazdowych pn.: „Kompas nastolatka”

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu społecznych warsztatów wyjazdowych pn.: „Kompas nastolatka" dla osób uczestniczących w Programie Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej" realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

Informacje ogólne

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu społecznych warsztatów wyjazdowych pn.: „Kompas nastolatka", która obejmuje  siedmiodniowy wyjazd nad Morze Bałtyckie z grupą ok. 30 osób - młodzież w wieku 15-25 lat zagrożona wykluczeniem społecznym.

Uwaga: Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników warsztatów w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom warsztatów udział w zajęciach.

 

Termin realizacji zamówienia

od 01.08.2014r. do 31.08.2014r.

Prowadzący warsztaty

Wykonawca zapewnienia całodobową opiekę wychowawczą, w tym: 1 kierownika wypoczynku i co najmniej 2 wychowawców oraz opiekę medyczną, a także trenerów, w przypadku, gdy szkolenia prowadzą inne osoby niż kierownik lub wychowawcy.

 

Miejsce warsztatów

Miejscowość nadmorska w Polsce

 

Zakwaterowanie

1) obiekt winien być ogrodzony, dozorowany 24h na dobę,

2) wymagane jest zakwaterowanie całej grupy w jednym budynku,

3) wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego,

4) pokoje 2,3 lub 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) i pojedynczymi łóżkami/tapczanami,

5) wymagane są oddzielne pokoje z łazienkami dla każdego wychowawcy,

6) wskazane jest wyposażenie ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego w salę TV, sale(ę) mieszczące(ą) sprzęt typu: bilard, stoły do ping-ponga, piłkarzyki, itp.,

Wskazane jest wyposażenie ośrodka w boisko do gier zespołowych (piłka nożna, siatkówka, koszykówka, kometka), plac zabaw, miejsce na ognisko, basen znajdujący się na terenie ośrodka. 

 

Sale dydaktyczne

Sale dydaktyczne z oknami zapewniającymi światło dzienne i wietrzenie, z możliwością indywidualnej aranżacji, wyposażone w: 

- miejsca siedzące dla wszystkich uczestników warsztatów,

- niezbędne materiały potrzebne do realizacji warsztatów.

 

Usługa gastronomiczna



Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną podczas warsztatów składającą się z:

·         całodziennego wyżywienia (4 posiłki dziennie, w tym: śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja),

·         poczęstunku w przerwach między zajęciami, składającego się z co najmniej:

         - herbaty czarnej oraz wrzątku w termosach (cukier, cytryna do

            herbaty dla wszystkich uczestników),

         - soków i wody mineralnej (w jednorazowych opakowaniach -

           minimum 1 litr/osobę dziennie),

         - ciastek kruchych  (minimum 20 dag., na osobę dziennie)

         - kostki ciastka lub drożdżówki lub innego ciastka na osobę dziennie.

Ubezpieczenie i przewóz autokarem

Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów niezbędne ubezpieczenie oraz dojazd autokarem (z klimatyzacją, TV) z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się warsztatów i powrót.

Materiały dydaktyczne

materiały niezbędne do realizacji warsztatów, z uwzględnieniem zajęć szkoleniowo-rekreacyjno-integracyjnych dla wszystkich uczestników warsztatów oraz jeden komplet dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej:

- materiały szkoleniowe na płycie CD, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie,

- materiały w formie papierowej zaakceptowane wcześniej przez Zamawiającego, z zaznaczeniem, iż są one dystrybuowane bezpłatnie,

- notatnik i długopis, teczka format A4,

Wykonawca musi dostarczyć  Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. materiałów.

Tematyka prowadzonych szkoleń w ramach warsztatów

W trakcie warsztatów Wykonawca musi zapewnić zajęcia (łącznie 25h przez 5 dni). Tematyka szkoleń winna dotyczyć m.in.: technik relaksacji, pierwszej pomocy przedmedycznej, arteterapii, treningu mózgu, stresu, „moich doświadczeń i porażek", życia bez używek, asertywności, „autobiografii".

Zajęcia integracyjno-rekreacyjne

W ramach warsztatów Wykonawca zapewnia  zajęcia integracyjno-rekreacyjne, w tym nagrody dla uczestników m.in.: Aquapark, rejs statkiem, bilety wstępów do obiektów kultury

Działania promocyjne

Wizualizacja warsztatów zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), które są dostępne pod adresem www.efs.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do informowania, że warsztaty organizowane są w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dystrybucja materiałów szkoleniowych wśród uczestników warsztatów.

Zaświadczenia

Wykonawca wydrukuje  i wyda w dniu ukończenia warsztatów wszystkim uczestnikom zaświadczenia imienne o ukończeniu warsztatów z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności. Wzór zaświadczenia powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć  Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. zaświadczenia.

 

 

3. Inne obowiązki Wykonawcy:

1) Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników programu, zapewnienie dojazdu na warsztaty i powrotu, zakwaterowania, pomieszczenia/pomieszczeń w którym będą odbywać się warsztaty/szkolenia wyposażonego w pomoce dydaktyczne, całodziennego wyżywienia, opieki, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

2)  Prowadzenie list obecności uczestników. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy imienną listę uczestników.

3) Sporządzenie i przekazanie do wypełnienia każdemu uczestnikowi warsztatów - ankiety ewaluacyjnej warsztatów oraz dokonania zbiorczej analizy ankiet, w terminie 7 dni od dnia ukończenia warsztatów.

4) Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7  dni od dnia ukończenia warsztatów) protokołu z realizacji warsztatów zgodnie z załącznikiem 7a).

5) Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia warsztatów) raportu z realizacji warsztatów, zgodnie z załącznikiem nr 7b).

6) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm).

7) Zagwarantowanie odbywania się zajęć, w tym całodobowej opieki oraz programu zajęć szkoleniowych i integracyjno-rekreacyjnych. Program zajęć szkoleniowych obejmuje 25 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna to 45 minut zegarowych).

8) Zapewnienie ubezpieczenia NW dla uczestników warsztatów.

9) Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych min. 60 zdjęć z przebiegu warsztatów.

10)  Zapewnienie 1 pracownikowi przeprowadzającemu kontrolę z MOPS w Inowrocławiu przejazdu, zakwaterowania i całodziennego wyżywienia przez cały okres warsztatów (7 dni). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie warsztatów oraz fotografowania, filmowania itp.

11) Zapewnienie opieki medycznej przez zakład opieki zdrowotnej w miejscowości, w której będą odbywać się warsztaty.

12) Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu, nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia warsztatów, zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku wydanego przez właściwego Kuratora Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 ze zmianami).

13. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

      - co najmniej 3 osoby, w tym kierownik wypoczynku posiadający kwalifikacje określone w art. 11 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 2009r. Nr 218 poz. 1696) oraz dwóch wychowawców posiadających kwalifikacje określone w art. 12 ust. 1 ww. rozporządzenia.

Ww. osoby muszą posiadać także doświadczenie w prowadzeniu kursów/warsztatów/szkoleń dla młodzieży o takie samej lub podobnej tematyce.

Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6) oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 6); na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 03.07.2014 r. do godz. 13:00. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 09.07.2014 r. do godz. 12:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Anna Nawrocka
Data powstania: 01.07.2014 13:00
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1080

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował