-
Ilość odwiedzin: 25136912014
-
2014-07-18 14:18:51
ZAPYTANIE OFERTOWE – Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku
ZAPYTANIE OFERTOWE – Zorganizowanie i przeprowadzenie pikniku
Opis przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie na Stadionie Miejskim nr II w Inowrocławiu, ul. Orłowska 48, jednodniowego pikniku dla 500 osób, w tym 166 uczestników Programu Rewitalizacji Społecznej „Razem łatwiej" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2. Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ich otoczenia, w miesiącu sierpniu 2014 r. w godz. 11:30-16:30, preferowany dzień: piątek lub sobota.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) konkursy sprawnościowe dla uczestników pikniku m.in.: rzut podkową do celu (pary rodzic-dziecko), wyścig w workach, wyścig skoczków (na dużych dmuchanych piłkach-skoczkach), przeciąganie liny,
b) konkursy plastyczne i sprawnościowe dla dzieci prowadzone przez animatorów m.in.: zabawy ruchowe i gry (z udziałem postaci z bajek), malowanie buzi, pokaz puszczania baniek, konkurs plastyczny wraz z pokazem clownów i szczudlarzy oraz ogródek zabaw dla dzieci (bujak, mini domek),
c) catering (na 500 osób), na który składają się m.in.: napoje ciepłe (kawa i herbata) 0,25l/osobę, woda gazowana/niegazowana do wyboru 0,5l/osobę, soki 0,5l/osobę, ciasto 2szt./osobę (ok.100g), ciastka kruche 150g/osobę, wata cukrowa 1szt./osobę, owoce 2szt./osobę (brzoskwinia i banan), potrawy ciepłe 2szt./osobę (do wyboru: szaszłyk lub karkówka, kiełbasa lub hamburger), pieczywo 2 bułki/osobę, dodatki: ketchup, musztarda.
Ponadto Wykonawca zapewni:
- wodzireja/wodzirejów - osobę/osoby prowadzące i moderujące całość imprezy, posiadającą/e doświadczenie w prowadzeniu imprez masowych,
- zespół z wokalistą (muzyka do zabaw piknikowych),
- podest sceniczny oraz nagłośnienie plenerowe,
- wynajem wyżej wymienionego stadionu miejskiego w Inowrocławiu w godz. 10:00-18:00, w tym pokrycie wszelkich opłat za media - wodę i energię elektryczną,
- 12-osobową ochronę obiektu przez czas trwania pikniku,
- obsługę sanitarno-higieniczną wraz z wynajmem co najmniej 10 toalet, np. stacjonarnych lub przenośnych,
- uprzątnięcie obiektu po pikniku,
- opiekę medyczną i przeciwpożarową,
- ubezpieczenie NNW wszystkich uczestników imprezy,
- nagrody i upominki za zajęcie I,II,III miejsca w konkursach - drobne upominki dla osób biorących udział w konkursach - pamiątkowe puchary, dyplomy, słodycze i zabawki dla dzieci,
- namioty plenerowe lub inne zabezpieczenie przed nagłym pogorszeniem pogody oraz stoły,
- dmuchaną zjeżdżalnię, basen z piłeczkami, zamek do skakania,
- sporządzenie dokumentacji fotograficznej z nagraniem płyt CD dla uczestników PRS (166 szt.),
- materiały z logo projektu (koszulka i smycz z identyfikatorem - 500 szt.),
- oznaczenie miejsca oraz nagród - upominków i gadżetów zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL",
- możliwość występu uczestnikom PRS z własnym programem - łącznie ok. 30 minut.
Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl do dnia 22.07.2014 r. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 25.07.2014 r. do godz. 10:00. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny.
Informacje o artykule
Autor: Anna Nawrocka Zredagował(a): Anna Nawrocka Data powstania: 18.07.2014 14:18 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 932 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował