link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2513700
2018
drukuj

2018-02-08 08:59:15

ZAPYTANIE OFERTOWE – Wyposażenie salki rehabilitacyjno-rekreacyjnej


ZAPYTANIE OFERTOWE – Wyposażenie salki rehabilitacyjno-rekreacyjnej

1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych artykułów w związku z realizacją projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej  9. Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

Lp.

Nazwa

Opis

Szacunkowa  ilość

j.m.

1.      

drabinka gimnastyczna i zestaw do montażu

Drabinka wykonana z drewna bukowego lub sosnowego wraz z zestawem do montażu do ściany. Przybliżone wymiary  w cm:

78x225x10

1 szt.

2.      

krzesło Loco II chrome Nowy Styl lub równoważne 

Krzesło Loco II chrome Nowy Styl lub równoważne z tapicerką w kolorze czarnym.

1 szt.

3.      

materac rehabilitacyjny składany PlankMat 195x100x5cm lub równoważny

Materac PlankMat 195x100x5cm lub równoważny.  Materac wypełniony wysokogatunkową gąbką poliuretanową o dużej gęstości, atestowaną i utwardzaną. Materac musi być odporny na rozciąganie oraz wytrzymały.

4 szt.

4.      

rotor rehabilitacyjny mechaniczny do ćwiczenia rąk  Juventas JRKZ1 lub równoważny

Rotor rehabilitacyjny mechaniczny do terapii kończyn górnych lub zespolony do aktywnej terapii kończyn górnych i dolnych Juventas JRKZ1 lub równoważny o przybliżonych wymiarach: wys.122,5 cm x szer. 51 cm x dł.71-100 cm

1 szt.

5.      

rower stacjonarny Giro R czarny /Kettler (Symbol: 7629-100) lub równoważny

Rower poziomy Giro R czarny /Kettler (Symbol: 7629-100) lub równoważny

1 szt.

 

Artykuły, o których mowa, winny posiadać najwyższą jakość (funkcjonalność, trwałość, bezpieczeństwo użytkowania, praktyczność, niezawodność). Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zakupu artykułów o złej jakości oraz prawo reklamacji wadliwych artykułów. Ww. artykuły muszą posiadać gwarancję producenta, stosowne atesty zgodnie z prawem polskim i być przeznaczone na rynek polski. Ww. artykuły nie mogą zawierać treści/nadruków obraźliwych lub kontrowersyjnych (np. czaszek).

Artykuły zostaną sprawdzone przez pracownika Zamawiającego pod kątem zgodności z zapytaniem ofertowym. Wykrycie wad, usterek lub niezgodności przedmiotu zamówienia z warunkami podanymi w ofercie w trakcie odbioru stanowi podstawę odmowy odbioru artykułów. Wykrycie wad lub usterek artykułów po odbiorze nie pozbawia Zamawiającego uprawnień dochodzenia od Wykonawcy roszczeń na zasadach ogólnych.

2) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu, ul. Św. Ducha 90, pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego.

3) Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej.

4) Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

Wykonawców zainteresowanych tym zamówieniem proszę o zgłoszenie się  drogą elektroniczną na adres e-mail: efs@mopsinowroclaw.samorzady.pl. Wykonawca, który dokona zgłoszenia będzie zaproszony do założenia oferty w terminie do 13.02.2018 r. do godz. 09:30. W zgłoszeniu proszę podać nazwę firmy, adres, nr telefonu, faksu, adres elektroniczny. Zaproszenia będą wysyłane w godzinach urzędowaniu tut. Ośrodka, tj. od 7.30. do 15.30.

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Anna Nawrocka
Data powstania: 08.02.2018 08:59
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 618

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował