link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2511485
2010
drukuj

2010-05-20 15:24:38

Przetarg nieograniczony


Inowrocław: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Numer ogłoszenia: 130115 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010 w Inowrocławiu

Inowrocław: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 130115 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3571031, faks 052 3552450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie składa się z 2 części: Część 1: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej dla 48 osób, które obejmują: - trening umiejętności społecznych - 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest udoskonalenie umiejętności społecznych uczestników warsztatów, tj. m.in.: diagnoza potrzeb, możliwości uczestników, wzmocnienie motywacji do samodoskonalenia, - poradnictwo prawne - 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest podniesienie świadomości prawnej uczestników warsztatów, tj. zapoznanie ich z ich prawami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa. - warsztaty doradztwa zawodowego - 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest pomoc uczestnikom warsztatu w odnalezieniu się na rynku pracy. Uczestnicy warsztatu zostaną zapoznani m.in. z zagadnieniami rynku pracy. - indywidualne doradztwo zawodowe - 2 godziny dla każdego uczestnika Zajęcia polegają na indywidualnej rozmowie doradcy zawodowego z uczestnikami - 2 godziny z każdą osobą. Celem tych rozmów jest pomoc uczestnikowi w określeniu drogi rozwoju zawodowego. Doradca zawodowy pomoże m.in.: w wyborze kursu zawodowego właściwego dla danej osoby i podbierze od każdego uczestnika oświadczenie o wyborze kursu. - ABC przedsiębiorczości - 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest zachęcenie uczestników warsztatów do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. W ramach w tych warsztatów uczestnicy zapoznają się m.in. z zasadami funkcjonowania firmy. - trening autoprezentacji - 20 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest nauka, trening pozytywnej autoprezentacji uczestników warsztatów. - warsztaty z wolontariatu - 20 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest zapoznanie uczestników m.in. z regulacjami prawnymi dot. wolontariatu, udział w zajęciach z udzielenia pierwszej pomocy. Część 2: Warsztaty z zakresu zaradności życiowej dla 40 osób - 40 godzin dla każdej z grup Zajęcia prowadzone w 2 grupach po 20 osób. Celem warsztatów jest pomoc uczestnikom w pokonywaniu problemów dnia codziennego, nauki efektywnego zarządzania czasem itp.W ramach ww. warsztatów przewiduje się następującą tematykę: a) dom i rodzina obowiązki w rodzinie - walka ze stereotypami - wartości i cele życiowe - budżet domowy - nakrywanie do stołu, - savoir-vivre b) zdrowie rodziny - profilaktyka uzależnień - rola pozytywnych emocji mających wpływ na zdrowie psychiczne - radzenie sobie z negatywnymi emocjami - higiena i zdrowy styl życia c) dzieci w rodzinie - kary i nagrody - pochwały i zachęty - rozwiązywanie konfliktów bez użycia siły - konsekwencja w wychowaniu d) piknik rodzinny z konkursami i nagrodami - aktywne, wspólne, konstruktywne spędzanie czasu wolnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy prowadzą Klub Integracji Społecznej. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego statutu; na zasadzie spełnia/nie spełnia. - dotyczy części 1 zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa szkolenia /warsztaty/kursy w zakresie rozwoju osobistego. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych szkoleń/warsztatów/ kursów; na zasadzie spełnia/nie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zapewnią odpowiednio wyposażone sale szkoleniowe , w tym projektor multimedialny z zapleczem socjalnym do przeprowadzenia warsztatów. Miejsce prowadzenia zajęć stacjonarnych - Inowrocław. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie opisu miejsca, gdzie będą odbywać się szkolenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 do SIWZ); b) szczegółowy opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego c) szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy dotyczący realizacji poszczególnych szkoleń d) Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy e) statut potwierdzający prowadzenie Klubu Integracji Społecznej- dotyczy części 1 zamówienia f) opis miejsca, gdzie będą się odbywać szkolenia, w tym adres, wyposażenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60.00
  • 2 - ocena doświadczenia wykonawcy - 20.00
  • 3 - ocena programów szkoleń - 20.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - zmiany warunków finansowania zamówienia, - zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca, - zmiany harmonogramów, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Św. Ducha 90 88-100 Inowrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Św. Ducha 90 88-100 Inowrocław pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej dla 48 osób, które obejmują: - trening umiejętności społecznych - 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest udoskonalenie umiejętności społecznych uczestników warsztatów, tj. m.in.: diagnoza potrzeb, możliwości uczestników, wzmocnienie motywacji do samodoskonalenia, - poradnictwo prawne - 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest podniesienie świadomości prawnej uczestników warsztatów, tj. zapoznanie ich z ich prawami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa. - warsztaty doradztwa zawodowego - 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest pomoc uczestnikom warsztatu w odnalezieniu się na rynku pracy. Uczestnicy warsztatu zostaną zapoznani m.in. z zagadnieniami rynku pracy. - indywidualne doradztwo zawodowe - 2 godziny dla każdego uczestnika Zajęcia polegają na indywidualnej rozmowie doradcy zawodowego z uczestnikami - 2 godziny z każdą osobą. Celem tych rozmów jest pomoc uczestnikowi w określeniu drogi rozwoju zawodowego. Doradca zawodowy pomoże m.in.: w wyborze kursu zawodowego właściwego dla danej osoby i podbierze od każdego uczestnika oświadczenie o wyborze kursu. - ABC przedsiębiorczości - 25 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest zachęcenie uczestników warsztatów do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. W ramach w tych warsztatów uczestnicy zapoznają się m.in. z zasadami funkcjonowania firmy. - trening autoprezentacji - 20 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest nauka, trening pozytywnej autoprezentacji uczestników warsztatów. - warsztaty z wolontariatu - 20 godzin dla każdej z grup. Zajęcia prowadzone w 3 grupach po 16 osób. Celem zajęć jest zapoznanie uczestników m.in. z regulacjami prawnymi dot. wolontariatu, udział w zajęciach z udzielenia pierwszej pomocy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. ocena doświadczenia wykonawcy - 20.00
    • 3. ocena programów szkoleń - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z zakresu zaradności życiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z zakresu zaradności życiowej dla 40 osób - 40 godzin dla każdej z grup Zajęcia prowadzone w 2 grupach po 20 osób. Celem warsztatów jest pomoc uczestnikom w pokonywaniu problemów dnia codziennego, nauki efektywnego zarządzania czasem itp. W ramach ww. warsztatów przewiduje się następującą tematykę: a) dom i rodzina obowiązki w rodzinie - walka ze stereotypami - wartości i cele życiowe - budżet domowy - nakrywanie do stołu, - savoir-vivre b) zdrowie rodziny - profilaktyka uzależnień - rola pozytywnych emocji mających wpływ na zdrowie psychiczne - radzenie sobie z negatywnymi emocjami - higiena i zdrowy styl życia c) dzieci w rodzinie - kary i nagrody - pochwały i zachęty - rozwiązywanie konfliktów bez użycia siły - konsekwencja w wychowaniu d) piknik rodzinny z konkursami i nagrodami - aktywne, wspólne, konstruktywne spędzanie czasu wolnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Inowrocław, 02.06.2010 r.

ul. Św. Ducha 90

88-100 Inowrocław

MOPS.921-9215-1/2010




Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej


dotyczy: zamówienia o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych

na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych



Zamawiający, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na:


usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie „Aktywność się opłaca” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.


Nr części

Nazwa

Ilość osób

1

Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej, które obejmują:

  • trening umiejętności społecznych,

  • poradnictwo prawne,

  • warsztaty doradztwa zawodowego,

  • indywidualne doradztwo zawodowe,

  • ABC przedsiębiorczości,

  • trening autoprezentacji,

  • warsztaty z wolontariatu

48 (w każdym ze szkoleń)

2

Warsztaty z zakresu zaradności życiowej

40


dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez:



Część I:

numer oferty: 2

nazwa (firma) Fundacja Ekspert – Kujawy

adres ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław

Uzasadnienie wyboru


Złożono jedną ofertę za cenę 62000 zł. Cena oferty nie przekracza kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia. Oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.




1. Wykonawcy, którzy złożyli ważne oferty otrzymali w kryterium oceny ofert następującą ilość punktów:

Nazwa Wykonawcy


Numer oferty

Liczba punktów

w kryterium cena

Liczba punktów

w kryterium ocena doświadczenia wykonawcy

Liczba punktów

w kryterium ocena programów szkoleń

Razem

Fundacja Ekspert – Kujawy

ul. Dworcowa 65

88-100 Inowrocław

2

60

20

20

100



Część II:



numer oferty: 2

nazwa (firma) Fundacja Ekspert – Kujawy

adres ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław

Uzasadnienie wyboru


Wybrano ofertę najkorzystniejszą przedstawiającą najkorzystniejszy bilans cenowy – 12000 zł oraz kryterium oceny doświadczenia wykonawcy i kryterium oceny programów szkoleń.



1. Wykonawcy, którzy złożyli ważne oferty otrzymali w kryterium oceny ofert następującą ilość punktów:

Nazwa i adres wykonawcy


Numer oferty

Liczba punktów

w kryterium cena

Liczba punktów

w kryterium ocena doświadczenia wykonawcy

Liczba punktów

w kryterium ocena programów szkoleń

Razem

Au Pair ANYA

Biuro Edukacyjno-Informacyjne

ANYA Consulting s.c.

ul. Wrzosowa 5

62-010 Pobiedziska Letnisko

1

48,98

5,08

15

69,06

Fundacja Ekspert – Kujawy

ul. Dworcowa 65

88-100 Inowrocław

2

60

20

11,80

91,80

La Soleil

Monika Ciszewska

ul. Szosa Chełnińska 134A/14

87-100 Torun

3

34,62

5,08

19,80

59,50




Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ.doc Specyfikacja istotnych warunków zamówienia SIWZ 2010-05-20 15:25:34 Templin Sebastian
załącznik Załączniki.doc Załączniki do SIWZ 2010-05-20 15:26:22 Templin Sebastian
załącznik Przetarg nieogranicz...jpg Przetarg nieograniczony wyniki str. 1 2010-06-04 11:02:24 Templin Sebastian
załącznik Przetarg nieogranicz...jpg Przetarg nieograniczony wyniki str. 2 2010-06-04 11:02:46 Templin Sebastian

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Sebastian Templin
Data powstania: 20.05.2010 15:24
Data ostatniej modyfikacji: 04.06.2010 10:54
Liczba wyświetleń: 2587

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Przetarg nieograniczony 20.05.2010 15:24 Sebastian Templin