link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2511230
2010
drukuj

2010-10-07 12:33:22

Przetarg nieograniczony


Inowrocław: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu Numer ogłoszenia: 277429 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010

Inowrocław: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 277429 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Ww. usługi szkoleniowe polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie: aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie składa się z 2 części: Część 1: Warsztaty komputerowe dla 2 grup. Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników - 39. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu socjalnego przez uczestnika projektu. Grupą docelową są kobiety długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, bezradne w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Cel warsztatów: zapoznanie uczestniczek z podstawami obsługi komputera i Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem treści dotyczących: racjonalnego i bezpiecznego ich wykorzystania w życiu rodzinnym (komputer jako narzędzie do nauki i zabawy), bezpieczeństwa w sieci, racjonalnego użytkowania komputera i korzystania z Internetu - kiedy możemy mówić o uzależnieniu. Zajęcia mają trwać 25 godzin dla każdej z grup (łącznie 50 godzin), 5 dni x 5 godzin lekcyjnych dziennie OPRÓCZ NIŻEJ WYMIENIONYCH DNI: grupa zielona - 21 października 2010 r.; grupa czerwona - 22, 25, 28, 29 października 2010 r. Każda uczestniczka ma otrzymać materiały m. in. książkę Uzależnienie od komputera i Internetu dzieci i młodzieży - Chocholska Paulina i Osipczuk Małgorzata lub inną książkę o podobnej tematyce oraz pendrive min. 2 GB. Planowany okres realizacji: do 10 listopada 2010 r. Część 2: Trening wychowawczy dla 2 grup. Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników - 39. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu socjalnego przez uczestnika projektu. Grupą docelową są kobiety długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, bezradne w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Cel warsztatów: podniesienie umiejętności wychowawczych uczestniczek poprzez naukę organizowania dzieciom i spędzania z dziećmi czasu wolnego Zajęcia maja trwać 15 godzin dla każdej z grup (łącznie 30 godzin), 3 dni x 5 godzin lekcyjnych dziennie OPRÓCZ NIŻEJ WYMIENIONYCH DNI: grupa zielona - 21 października 2010 r.; grupa czerwona - 22, 25, 28, 29 października 2010 r. 10 godzin zajęć na grupę przeznaczonych jest dla uczestniczek, zaś 5 godzin zajęć dla uczestniczek i ich dzieci. Planowany okres realizacji: do 10 listopada 2010 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1,2 nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1,2 nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1,2 nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1, 2 co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, staż pracy minimum 2 lata, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1,2 nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ); b) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego (zał. Nr 7 do SIWZ) c) opis warunków lokalowych i wyposażenia (zał. Nr 8 do SIWZ) d) konspekty i opis metod przekazywanych treści szkolenia (zał. Nr 9 do SIWZ) e) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. (zał. Nr 10 do SIWZ) f) Zamawiający prosi, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ocena programów szkoleń - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. b) zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu socjalnego przez uczestnika projektu. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty szkolenia ww. osoby/osób w następujący sposób: Od ceny oferty(ceny brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/ uczestników podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym za 39 uczestników) odejmuje się cenę jednostkową (cenę brutto jednostkową za skierowanie dla jednej osoby podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym) pomnożoną przez liczbę uczestników szkolenia, którzy przerwali lub zakończyli kontrakt socjalny. Zamawiający zapłaci za osoby, które faktycznie uczestniczyły w szkoleniu. c) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, d) zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkolenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki. e) zmiany harmonogramów, f) zmiany osób przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty komputerowe dla 2 grup. Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników - 39. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu socjalnego przez uczestnika projektu. Grupą docelową są kobiety długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, bezradne w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Cel warsztatów: zapoznanie uczestniczek z podstawami obsługi komputera i Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem treści dotyczących: racjonalnego i bezpiecznego ich wykorzystania w życiu rodzinnym (komputer jako narzędzie do nauki i zabawy), bezpieczeństwa w sieci, racjonalnego użytkowania komputera i korzystania z Internetu - kiedy możemy mówić o uzależnieniu. Zajęcia mają trwać 25 godzin dla każdej z grup (łącznie 50 godzin), 5 dni x 5 godzin lekcyjnych dziennie OPRÓCZ NIŻEJ WYMIENIONYCH DNI: grupa zielona - 21 października 2010 r.; grupa czerwona - 22, 25, 28, 29 października 2010 r. Każda uczestniczka ma otrzymać materiały m. in. książkę Uzależnienie od komputera i Internetu dzieci i młodzieży - Chocholska Paulina i Osipczuk Małgorzata lub inną książkę o podobnej tematyce oraz pendrive min. 2 GB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena programów szkoleń - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening wychowawczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening wychowawczy dla 2 grup. Zakładana/szacunkowa ilość osób/uczestników - 39. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia kontraktu socjalnego przez uczestnika projektu. Grupą docelową są kobiety długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, bezradne w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Cel warsztatów: podniesienie umiejętności wychowawczych uczestniczek poprzez naukę organizowania dzieciom i spędzania z dziećmi czasu wolnego Zajęcia maja trwać 15 godzin dla każdej z grup (łącznie 30 godzin), 3 dni x 5 godzin lekcyjnych dziennie OPRÓCZ NIŻEJ WYMIENIONYCH DNI: grupa zielona - 21 października 2010 r.; grupa czerwona - 22, 25, 28, 29 października 2010 r. 10 godzin zajęć na grupę przeznaczonych jest dla uczestniczek, zaś 5 godzin zajęć dla uczestniczek i ich dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena programów szkoleń - 50


Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
w załącznikach.


Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik SIWZ.doc SIWZ 2010-10-07 12:35:38 Templin Sebastian
załącznik Załączniki.doc Załączniki do SIWZ 2010-10-07 12:36:17 Templin Sebastian
załącznik informacja o wyborze...doc Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 2010-10-29 15:46:12 Templin Sebastian

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Sebastian Templin
Data powstania: 07.10.2010 12:33
Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2010 15:42
Liczba wyświetleń: 1205

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Przetarg nieograniczony 07.10.2010 12:33 Sebastian Templin