link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2511186
2011
drukuj

2011-05-17 09:35:44

Przetargi 2011


Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Numer ogłoszenia: 139435 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 139435 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. CZĘŚĆ 1 1) Nazwa szkolenia: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej a) trening umiejętności społecznych, b) poradnictwo prawne, c) warsztaty doradztwa zawodowego d) indywidualna rozmowa z doradcą zawodowym e) warsztat ABC przedsiębiorczości f) warsztat: Zostań wolontariuszem g) pośrednictwo pracy. Zakładana, szacunkowa ilość osób, uczestników:56 (w każdym ze szkoleń) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej dla 56 kobiet bezrobotnych mających niski status na rynku pracy, które obejmują: a) trening umiejętności społecznych - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 75 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest doskonalenie umiejętności społecznych, tj. m.in.: diagnoza potrzeb i możliwości uczestniczek, wzmocnienie motywacji do samodoskonalenia, b) poradnictwo prawne - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 75 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest podniesienie świadomości prawnej, tj. zapoznanie uczestniczek z ich prawami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, c) warsztaty doradztwa zawodowego - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 75 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy. Uczestniczki zostaną zapoznane m.in. z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych, poznają swoje predyspozycje zawodowe, d) indywidualna rozmowa z doradcą zawodowym - 2 godziny dla każdej uczestniczki (56 uczestniczek x 2 godziny lekcyjne, łącznie 112 godzin lekcyjnych). - Celem tych rozmów jest utworzenie planu rozwoju zawodowego. Doradca zawodowy pomoże m.in.: w wyborze kursu zawodowego właściwego dla danej osoby i pobierze od każdej uczestniczki oświadczenie o wyborze kursu, e) warsztat ABC przedsiębiorczości - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 75 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest zachęcenie uczestniczek warsztatu do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. W ramach zajęć uczestniczki zapoznają się m.in. z zasadami funkcjonowania firmy, f) warsztat: Zostań wolontariuszem - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych) . Zajęcia prowadzone w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestniczek z regulacjami prawnymi dot. wolontariatu. W ramach zajęć uczestniczki poznają m.in. : zasady pracy wolontariusza, ideę wolontariatu, g) pośrednictwo pracy - indywidualna rozmowa z każdą z uczestniczek - 1 godzina lekcyjna dla każdej osoby (łącznie 56 godzin lekcyjnych). - Celem zajęć jest motywowanie do samodzielnego poszukiwania pracy. Uczestniczki zapoznają się m.in. z ofertami lokalnego rynku pracy. CZĘŚĆ 2 1) Nazwa szkolenia: Trening umiejętności komunikowania się. Zakładana, szacunkowa ilość osób, uczestników: 54 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Trening umiejętności komunikowania się - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych). Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach: jednej 16 osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności) i dwóch 19 osobowych (łącznie 20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności). Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. - Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności komunikowania się, m. in. poznanie rodzajów komunikacji, czynników stymulujących i blokujących skuteczną komunikację, umiejętność wyrażania opinii i okazywania emocji w społecznie akceptowalny sposób. CZĘŚĆ 3 1) Nazwa szkolenia : Warsztaty z podstaw obsługi komputera i Internetu. Zakładana, szacunkowa ilość osób, uczestników: 54 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty z podstaw obsługi komputera i Internetu - 40 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 120 godzin lekcyjnych). Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach: jednej 16 osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności) i dwóch 19 osobowych (łącznie 20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności). Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. - Celem warsztatów jest nabycie przez uczestników umiejętności informatycznych, m.in.: zapoznanie uczestników z podstawowymi funkcjami, programami do sporządzania dokumentów, przeglądarkami internetowymi (szukanie informacji, tworzenie konta internetowego, wysyłanie wiadomości email). - Każdy uczestnik warsztatów musi mieć do dyspozycji oddzielne stanowisko komputerowe. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z powyższych części. 3. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest: 3.4.1.Prowadzenie list obecności uczestników. 3.4.2.Sporządzenie i przekazanie do wypełnienia każdemu uczestnikowi szkolenia - ankiety ewaluacyjnej szkolenia oraz dokonania zbiorczej analizy ankiet, w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia. 3.4.3. Wydanie, w dniu ukończenia szkolenia, odpowiednich certyfikatów,zaświadczeń z informacją o programie, ilości godzin, zawierających oznaczenie projektu w ramach POKL, 3.4.4.Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) raportu z realizacji szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3.4.5. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm). 3.4.6. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30. 1 godzina wynosi: 45 minut zegarowych. 3.4.7. Zapewnienie ubezpieczenia NW dla uczestników zajęć. 3.4.8. Zapewnienie odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych (np. projektor multimedialny) z zapleczem socjalnym do przeprowadzenia kursów, warsztatów, szkoleń. Miejsce prowadzenia zajęć stacjonarnych - Inowrocław. 3.4.9. Zapewnienie uczestnikom w przerwach między zajęciami dostępu do bufetu kawowego składającego się z co najmniej: 3.4.9. 1. napoje ciepłe (kawa, herbata), 3.4.9. 2. cukier, śmietanka do kawy, 3.4.9. 3. ciastka kruche minimum 20 dag, na osobę dziennie, 3.4.9. 4. kostka ciastka lub drożdżówka lub inne ciastko na osobę dziennie, 3.4.9. 5. Zamawiający nie wyklucza jednak, że uczestnicy mogą mieć częstszy dostęp do ww. bufetu, np. gdy takowy znajduje się na końcu sali, gdzie odbywają się zajęcia. 3.4.10. Wyposażenie uczestników w materiały dydaktyczne (szkoleniowe) oraz piśmienne nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkoleń. Przez ww. materiały piśmienne rozumie się materiały niezbędne do sporządzania notatek z zajęć, robienia adnotacji itp. Zamawiający nie wymienił, jakie to mają być materiały, ponieważ dla każdej części zamówienia mogą one być odmienne w zależności od tematu szkolenia, metod prowadzenia zajęć lub użytych środków dydaktycznych. 3.4.11. Odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl. 3.4.12. Dostarczenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników ww. materiałów. 3.4.13. Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych 1 kpl. ww. materiałów przeznaczonych dla uczestników oraz zdjęć z przebiegu zajęć. 3.4.14. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania, filmowania itp. 3.4.15. Zapewnienie uczestnikom stałej opieki w miejscu szkolenia. 3.4.16. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3. 5. Materiały piśmienne, podobnie jak i inne materiały i dokumenty, przekazywane osobom uczestniczącym w szkoleniach powinny zostać oznaczone zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. 3. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.40.00.00-8, 80.53.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 zamówienia o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy prowadzą Klub Integracji Społecznej. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego statutu; na zasadzie spełnia/nie spełnia. dla części 2, 3 zamówienia nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1, 2, 3 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla część 1, 2, 3 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1, 2,3 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, ponadto staż pracy minimum 2 lata, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1, 2,3 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ); b) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego (zał. nr 7 do SIWZ) c) opis warunków lokalowych i wyposażenia (zał. nr 8 do SIWZ) d) kalkulacja kosztów szkolenia (zał. nr 5 do SIWZ) e) wykaz materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia (zał. nr 9 do SIWZ) f)pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. (zał. nr 10 do SIWZ) h) Zamawiający prosi, aby wykonawca do oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - ocena programów - 20
  • 3 - doświadczenie wykonawcy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a)zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach; b) zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenie; c) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; d)zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkolenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki; e)zmiany harmonogramów; f) zmiany osób przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji. Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej dla 56 kobiet bezrobotnych mających niski status na rynku pracy, które obejmują: a) trening umiejętności społecznych - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 75 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest doskonalenie umiejętności społecznych, tj. m.in.: diagnoza potrzeb i możliwości uczestniczek, wzmocnienie motywacji do samodoskonalenia, b) poradnictwo prawne - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 75 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest podniesienie świadomości prawnej, tj. zapoznanie uczestniczek z ich prawami i obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa, c) warsztaty doradztwa zawodowego - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup(łącznie 75 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy. Uczestniczki zostaną zapoznane m.in. z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych, poznają swoje predyspozycje zawodowe, d) indywidualna rozmowa z doradcą zawodowym - 2 godziny dla każdej uczestniczki (56 uczestniczek x 2 godziny lekcyjne, łącznie 112 godzin lekcyjnych). - Celem tych rozmów jest utworzenie planu rozwoju zawodowego. Doradca zawodowy pomoże m.in.: w wyborze kursu zawodowego właściwego dla danej osoby i pobierze od każdej uczestniczki oświadczenie o wyborze kursu, e) warsztat ABC przedsiębiorczości - 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 75 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest zachęcenie uczestniczek warsztatu do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. W ramach zajęć uczestniczki zapoznają się m.in. z zasadami funkcjonowania firmy, f) warsztat: Zostań wolontariuszem - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych) . Zajęcia prowadzone w 3 grupach: dwóch 19 osobowych i jednej 18 osobowej. - Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestniczek z regulacjami prawnymi dot. wolontariatu. W ramach zajęć uczestniczki poznają m.in. : zasady pracy wolontariusza, ideę wolontariatu, g) pośrednictwo pracy - indywidualna rozmowa z każdą z uczestniczek - 1 godzina lekcyjna dla każdej osoby (łącznie 56 godzin lekcyjnych). - Celem zajęć jest motywowanie do samodzielnego poszukiwania pracy. Uczestniczki zapoznają się m.in. z ofertami lokalnego rynku pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena programów - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening umiejętności komunikowania się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening umiejętności komunikowania się - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych). Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach: jednej 16 osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności) i dwóch 19 osobowych (łącznie 20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności). Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. - Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności komunikowania się, m. in. poznanie rodzajów komunikacji, czynników stymulujących i blokujących skuteczną komunikację, umiejętność wyrażania opinii i okazywania emocji w społecznie akceptowalny sposób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena programów - 20
    • 3. doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty z podstaw obsługi komputera i Internetu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z podstaw obsługi komputera i Internetu - 40 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 120 godzin lekcyjnych). Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach: jednej 16 osobowej (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności) i dwóch 19 osobowych (łącznie 20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności). Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. - Celem warsztatów jest nabycie przez uczestników umiejętności informatycznych, m.in.: zapoznanie uczestników z podstawowymi funkcjami, programami do sporządzania dokumentów, przeglądarkami internetowymi (szukanie informacji, tworzenie konta internetowego, wysyłanie wiadomości email). - Każdy uczestnik warsztatów musi mieć do dyspozycji oddzielne stanowisko komputerowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2011.

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik siwz.doc SIWZ 2011-05-17 09:41:14 Nawrocka Anna
załącznik załączniki do SIWZ...doc Załączniki do SIWZ 2011-05-17 09:42:01 Nawrocka Anna
załącznik Informacja o wyborze...doc Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 2011-06-10 16:02:43 Templin Sebastian

Informacje o artykule

Autor: Anna Nawrocka
Zredagował(a): Anna Nawrocka
Data powstania: 17.05.2011 09:35
Data ostatniej modyfikacji: 20.06.2011 15:59
Liczba wyświetleń: 1310

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Przetargi 2011 17.05.2011 09:40 Anna Nawrocka
2 Test 17.05.2011 09:35 Anna Nawrocka