-
Ilość odwiedzin: 25112902011
-
2011-08-03 15:24:15
Przetargi 08/2011
Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-3/2011
Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i
przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie
Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.
Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej -
MOPS.921-9215-3/2011
Numer ogłoszenia: 210463 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj.kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu iprzeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i
upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez
ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-3/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia polegające nazorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca
realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej,
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie
aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej -MOPS.921-9215-3/2011 CZĘŚĆ 1 1) Nazwa szkolenia:
Warsztaty z zakresu edukacji obywatelskiej z elementami poradnictwa prawnego Zakładana/Szacunkowa ilość
osób/uczestników*: 54 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku
przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: - Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach:
a)jedna grupa 16-osobowa (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b)dwie grupy
19-osobowe (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności) 20 godzin lekcyjnych dlakażdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych). Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach
inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Zajęcia odbędą się w terminie od 22 do 31 sierpnia 2011r. - Celem
warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych uczestniczek i uczestników w zakresie potrzebnym do bycia
aktywnym obywatelem. Zapoznanie ich z prawami i obowiązkami obywatelskimi, z uwzględnieniem praw osób
niepełnosprawnych oraz członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np.
wizytę studyjną. CZĘŚĆ 2 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty z zakresu równości szans Zakładana/Szacunkowa ilość
osób/uczestników*: 54 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku
przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty z zakresu równości szans dla 54
osób niepełnosprawnych - 30 godzin lekcyjnych łącznie, z czego: 1. Pierwsze 15 godzin lekcyjnych zajęć odbywać
się będzie w 3 grupach (każda grupa 5 godzin lekcyjnych): a)Grupa A 16-osobowa (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim
stopniem niepełnosprawności), b)Grupa B 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z umiarkowanym stopniem
niepełnosprawności), c)Grupa C 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z umiarkowanym stopniem
niepełnosprawności). 2. Pozostałe 15 godzin lekcyjnych zajęć będzie się odbywać w następujących grupach: a) 26
mężczyzn z grup A, B, C - 5 godzin lekcyjnych zajęć b) 28 kobiet z grup A, B, C - 10 godzin lekcyjnych zajęć Z
uwagi na równość szans kobiety mają większą liczbę godzin zajęć. Wśród uczestników nie ma osób
poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Zajęcia odbędą się w terminie od 2 do
9 września 2011 r. - Celem zajęć jest podniesienie świadomości uczestniczek i uczestników z zakresu równości
szans kobiet i mężczyzn, niwelowanie istniejących stereotypów dotyczących płci. 3.3. Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert częściowych na każdą z powyższych części. 3. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest:
3.4.1.Prowadzenie list obecności uczestników. 3.4.2.Sporządzenie i przekazanie do wypełnienia każdemu
uczestnikowi szkolenia - ankiety ewaluacyjnej szkolenia oraz dokonania zbiorczej analizy ankiet, w terminie 14 dni
od dnia ukończenia szkolenia. 3.4.3. Wydanie, w dniu ukończenia szkolenia, odpowiednich
certyfikatów/zaświadczeń z informacją o programie, ilości godzin, zawierających oznaczenie projektu w ramach
POKL, 3.4.4.Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) raportu z realizacji
szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3.4.5. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z
ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm).
3.4.6. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30. 1 godzina wynosi: 45
minut zegarowych. 3.4.7. Zapewnienie ubezpieczenia NW dla uczestników zajęć. 3.4.8. Zapewnienie odpowiednio
wyposażonych sal szkoleniowych (np. projektor multimedialny) z zapleczem socjalnym do przeprowadzenia
kursów/warsztatów/szkoleń. Miejsce prowadzenia zajęć stacjonarnych - Inowrocław. 3.4.9. Zapewnienie
uczestnikom w przerwach między zajęciami dostępu do bufetu kawowego składającego się z co najmniej: 3.4.9. 1.
napoje ciepłe (kawa, herbata), 3.4.9. 2. cukier, śmietanka do kawy, 3.4.9. 3. ciastka kruche minimum 20 dag, na
osobę dziennie, 3.4.9. 4. kostka ciastka lub drożdżówka lub inne ciastko na osobę dziennie, 3.4.9. 5.
Zamawiający nie wyklucza jednak, że uczestnicy mogą mieć częstszy dostęp do ww. bufetu, np. gdy takowy
znajduje się na końcu sali, gdzie odbywają się zajęcia. 3.4.10. Wyposażenie uczestników w materiały dydaktyczne
(szkoleniowe) oraz piśmienne nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkoleń. Przez ww.
materiały piśmienne rozumie się materiały niezbędne do sporządzania notatek z zajęć, robienia adnotacji itp.
Zamawiający nie wymienił, jakie to mają być materiały, ponieważ dla każdej części zamówienia mogą one byćodmienne w zależności od tematu szkolenia, metod prowadzenia zajęć lub użytych środków dydaktycznych.
3.4.11. Odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi,
zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej
www.efs.gov.pl. 3.4.12. Dostarczenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w
materiałów. 3.4.13. Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych 1 kpl. w/w materiałów
przeznaczonych dla uczestników oraz zdjęć z przebiegu zajęć. 3.4.14. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania,
filmowania itp. 3.4.15. Zapewnienie uczestnikom stałej opieki w miejscu szkolenia. 3.4.16. Przedłożenie
Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji szkolenia zgodnie z
załącznikiem. 3. 5. Materiały piśmienne, podobnie jak i inne materiały i dokumenty przekazywane osobom
uczestniczącym w szkoleniach powinny zostać oznaczone zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji
zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. 3. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1, 2 zamówienia nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1, 2 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkudla część 1, 2 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie
pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej
tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w
wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej
samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje edukację obywatelską lub
poradnictwo prawne dla części 2 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz
przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń
o podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób
uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/
warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje
tematykę równości szans.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1, 2 zamówienia o nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie
ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pktIII.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ); b) opis programów oferowanych szkoleń z
uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego (zał. nr 7 do SIWZ) c) opis warunków
lokalowych i wyposażenia (zał. nr 8 do SIWZ) d) kalkulacja kosztów szkolenia (zał. nr 5 do SIWZ) e) wykaz
materiałów dydaktycznych i piśmiennych dla uczestników szkolenia (zał. nr 9 do SIWZ) f) pisemne zobowiązanie
podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. (zał. nr 10 do SIWZ) g)
doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń/warsztatów odpowiadających tematyką zakresowi
tematycznemu objętemu niniejszym zamówieniem (zał. nr 11 do SIWZ) h) Zamawiający prosi, aby wykonawca do
oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny
odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny
statut spółki lub aktualny rejestr handlowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:1 - Cena - 60
2 - ocena programów - 20
3 - doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera załącznik nr 4
do SIWZ. 15.2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
a)zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności
powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych
okolicznościach; b) zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika
udziału w projekcie. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość
osób/uczestników o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający zapłaci za
osoby, które ukończyły szkolenie; c) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nieleżących po stronie
Wykonawcy; d)zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkolenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np.
wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się
w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki; e)zmiany harmonogramów; f)
zmiany osób przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji. 15. 3
Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem
nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek PomocySpołecznej ul. Św. Ducha 90 88-100 Inowrocław pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011godzina 10:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Św. Ducha 90 88-100 Inowrocław pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego FunduszuSpołecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty z zakresu edukacji obywatelskiej z elementami poradnictwa prawnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z zakresu edukacjiobywatelskiej z elementami poradnictwa prawnego dla 54 osób niepełnosprawnych - Zajęcia prowadzone
będą w 3 grupach: a) jedna grupa 16-osobowa (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem
niepełnosprawności), b) dwie grupy 19-osobowe (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem
niepełnosprawności) 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych). Wśród
uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Zajęcia
odbędą się w terminie od 22 do 31 sierpnia 2011r. - Celem warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych
uczestniczek i uczestników w zakresie potrzebnym do bycia aktywnym obywatelem. Zapoznanie ich z
prawami i obowiązkami obywatelskimi, z uwzględnieniem praw osób niepełnosprawnych oraz członkostwa
Polski w Unii Europejskiej. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np. wizytę studyjną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:1. Cena - 60
2. ocena programów - 20
3. doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z zakresu równości szans.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z zakresu równości szansdla 54 osób niepełnosprawnych - 30 godzin lekcyjnych łącznie, z czego: 1. Pierwsze 15 godzin lekcyjnych
zajęć odbywać się będzie w 3 grupach (każda grupa 5 godzin lekcyjnych): a) Grupa A 16-osobowa (8 kobiet
i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) Grupa B 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z
umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), c) Grupa C 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z
umiarkowanym stopniem niepełnosprawności). 2. Pozostałe 15 godzin lekcyjnych zajęć będzie się odbywać
w następujących grupach: a) 26 mężczyzn z grup A, B, C - 5 godzin lekcyjnych zajęć b) 28 kobiet z grup A,
B, C - 10 godzin lekcyjnych zajęć Z uwagi na równość szans kobiety mają większą liczbę godzin zajęć.
Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych.
Zajęcia odbędą się w terminie od 2 do 9 września 2011 r. - Celem zajęć jest podniesienie świadomości
uczestniczek i uczestników z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn, niwelowanie istniejących
stereotypów dotyczących płci..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:1. Cena - 60
2. ocena programów - 20
3. doświadczenie wykonawcy - 20
Załączniki
Typ Nazwa Komentarz Data Dodał przetarg 3.doc 2011-08-03 15:25:23 Templin Sebastian zalaczniki do SIWZ p...doc 2011-08-03 15:25:30 Templin Sebastian informacja o wyborze...doc Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 2011-08-25 15:05:28 Templin Sebastian Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Sebastian Templin Data powstania: 03.08.2011 15:24 Data ostatniej modyfikacji: 03.08.2011 15:25 Liczba wyświetleń: 1229 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i 03.08.2011 15:24 Sebastian Templin