link
Redakcja Rejestr zmian Instrukcja obsługi BIP Statystyki
Ilość odwiedzin: 2511290
2011
drukuj

2011-08-03 15:24:15

Przetargi 08/2011


Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-3/2011

Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i

przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie

Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego

Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.

Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój

i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej -

MOPS.921-9215-3/2011

Numer ogłoszenia: 210463 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj.

kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i

przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach

Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i

upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez

ośrodki pomocy społecznej - MOPS.921-9215-3/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia polegające na

zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca

realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej,

Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie

aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej -MOPS.921-9215-3/2011 CZĘŚĆ 1 1) Nazwa szkolenia:

Warsztaty z zakresu edukacji obywatelskiej z elementami poradnictwa prawnego Zakładana/Szacunkowa ilość

osób/uczestników*: 54 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku

przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: - Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach:

a)jedna grupa 16-osobowa (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b)dwie grupy

19-osobowe (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności) 20 godzin lekcyjnych dla

każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych). Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach

inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Zajęcia odbędą się w terminie od 22 do 31 sierpnia 2011r. - Celem

warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych uczestniczek i uczestników w zakresie potrzebnym do bycia

aktywnym obywatelem. Zapoznanie ich z prawami i obowiązkami obywatelskimi, z uwzględnieniem praw osób

niepełnosprawnych oraz członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np.

wizytę studyjną. CZĘŚĆ 2 1) Nazwa szkolenia: Warsztaty z zakresu równości szans Zakładana/Szacunkowa ilość

osób/uczestników*: 54 *Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku

przerwania lub zakończenia udziału w projekcie. 2) Szczegółowy opis: Warsztaty z zakresu równości szans dla 54

osób niepełnosprawnych - 30 godzin lekcyjnych łącznie, z czego: 1. Pierwsze 15 godzin lekcyjnych zajęć odbywać

się będzie w 3 grupach (każda grupa 5 godzin lekcyjnych): a)Grupa A 16-osobowa (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim

stopniem niepełnosprawności), b)Grupa B 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z umiarkowanym stopniem

niepełnosprawności), c)Grupa C 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z umiarkowanym stopniem

niepełnosprawności). 2. Pozostałe 15 godzin lekcyjnych zajęć będzie się odbywać w następujących grupach: a) 26

mężczyzn z grup A, B, C - 5 godzin lekcyjnych zajęć b) 28 kobiet z grup A, B, C - 10 godzin lekcyjnych zajęć Z

uwagi na równość szans kobiety mają większą liczbę godzin zajęć. Wśród uczestników nie ma osób

poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Zajęcia odbędą się w terminie od 2 do

9 września 2011 r. - Celem zajęć jest podniesienie świadomości uczestniczek i uczestników z zakresu równości

szans kobiet i mężczyzn, niwelowanie istniejących stereotypów dotyczących płci. 3.3. Zamawiający dopuszcza

możliwość składania ofert częściowych na każdą z powyższych części. 3. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest:

3.4.1.Prowadzenie list obecności uczestników. 3.4.2.Sporządzenie i przekazanie do wypełnienia każdemu

uczestnikowi szkolenia - ankiety ewaluacyjnej szkolenia oraz dokonania zbiorczej analizy ankiet, w terminie 14 dni

od dnia ukończenia szkolenia. 3.4.3. Wydanie, w dniu ukończenia szkolenia, odpowiednich

certyfikatów/zaświadczeń z informacją o programie, ilości godzin, zawierających oznaczenie projektu w ramach

POKL, 3.4.4.Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) raportu z realizacji

szkolenia zgodnie z załącznikiem. 3.4.5. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z

ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm).

3.4.6. Zagwarantowanie odbywania się zajęć od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30. 1 godzina wynosi: 45

minut zegarowych. 3.4.7. Zapewnienie ubezpieczenia NW dla uczestników zajęć. 3.4.8. Zapewnienie odpowiednio

wyposażonych sal szkoleniowych (np. projektor multimedialny) z zapleczem socjalnym do przeprowadzenia

kursów/warsztatów/szkoleń. Miejsce prowadzenia zajęć stacjonarnych - Inowrocław. 3.4.9. Zapewnienie

uczestnikom w przerwach między zajęciami dostępu do bufetu kawowego składającego się z co najmniej: 3.4.9. 1.

napoje ciepłe (kawa, herbata), 3.4.9. 2. cukier, śmietanka do kawy, 3.4.9. 3. ciastka kruche minimum 20 dag, na

osobę dziennie, 3.4.9. 4. kostka ciastka lub drożdżówka lub inne ciastko na osobę dziennie, 3.4.9. 5.

Zamawiający nie wyklucza jednak, że uczestnicy mogą mieć częstszy dostęp do ww. bufetu, np. gdy takowy

znajduje się na końcu sali, gdzie odbywają się zajęcia. 3.4.10. Wyposażenie uczestników w materiały dydaktyczne

(szkoleniowe) oraz piśmienne nie podlegające zwrotowi, które będą wykorzystywane podczas szkoleń. Przez ww.

materiały piśmienne rozumie się materiały niezbędne do sporządzania notatek z zajęć, robienia adnotacji itp.

Zamawiający nie wymienił, jakie to mają być materiały, ponieważ dla każdej części zamówienia mogą one być

odmienne w zależności od tematu szkolenia, metod prowadzenia zajęć lub użytych środków dydaktycznych.

3.4.11. Odpowiednie oznaczenie wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi,

zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej

www.efs.gov.pl. 3.4.12. Dostarczenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w

materiałów. 3.4.13. Dostarczenie Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych 1 kpl. w/w materiałów

przeznaczonych dla uczestników oraz zdjęć z przebiegu zajęć. 3.4.14. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania,

filmowania itp. 3.4.15. Zapewnienie uczestnikom stałej opieki w miejscu szkolenia. 3.4.16. Przedłożenie

Zamawiającemu (w terminie 14 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji szkolenia zgodnie z

załącznikiem. 3. 5. Materiały piśmienne, podobnie jak i inne materiały i dokumenty przekazywane osobom

uczestniczącym w szkoleniach powinny zostać oznaczone zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji

zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl. 3. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA

TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa

nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dla części 1, 2 zamówienia nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dla części 1, 2 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie

ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dla część 1, 2 zamówienia nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie

ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dla części 1 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz przygotowanie

pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej

tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w

wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/ warsztaty/szkolenia o takiej

samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje edukację obywatelską lub

poradnictwo prawne dla części 2 zamówienia co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe oraz

przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń

o podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób

uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy/

warsztaty/szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje

tematykę równości szans.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dla części 1, 2 zamówienia o nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie

ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ

NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1

ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności

odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz

z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla

wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o

podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane

uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,

należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na

potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także

dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt

III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ); b) opis programów oferowanych szkoleń z

uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego (zał. nr 7 do SIWZ) c) opis warunków

lokalowych i wyposażenia (zał. nr 8 do SIWZ) d) kalkulacja kosztów szkolenia (zał. nr 5 do SIWZ) e) wykaz

materiałów dydaktycznych i piśmiennych dla uczestników szkolenia (zał. nr 9 do SIWZ) f) pisemne zobowiązanie

podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do

wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. (zał. nr 10 do SIWZ) g)

doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń/warsztatów odpowiadających tematyką zakresowi

tematycznemu objętemu niniejszym zamówieniem (zał. nr 11 do SIWZ) h) Zamawiający prosi, aby wykonawca do

oferty załączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny

odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny

statut spółki lub aktualny rejestr handlowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których

ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 60

2 - ocena programów - 20

3 - doświadczenie wykonawcy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na

podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera załącznik nr 4

do SIWZ. 15.2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku

do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:

a)zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności

powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili

zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych

okolicznościach; b) zmiany ilości uczestników szkolenia, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika

udziału w projekcie. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość

osób/uczestników o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający zapłaci za

osoby, które ukończyły szkolenie; c) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nieleżących po stronie

Wykonawcy; d)zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkolenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np.

wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się

w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki; e)zmiany harmonogramów; f)

zmiany osób przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji. 15. 3

Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana

postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem

nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.mopsinowroclaw.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy

Społecznej ul. Św. Ducha 90 88-100 Inowrocław pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011

godzina 10:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Św. Ducha 90 88-100 Inowrocław pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii

Europejskiej:
Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu

Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku

nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi

środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym

Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty z zakresu edukacji obywatelskiej z elementami poradnictwa prawnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z zakresu edukacji

obywatelskiej z elementami poradnictwa prawnego dla 54 osób niepełnosprawnych - Zajęcia prowadzone

będą w 3 grupach: a) jedna grupa 16-osobowa (8 kobiet i 8 mężczyzn z lekkim stopniem

niepełnosprawności), b) dwie grupy 19-osobowe (20 kobiet i 18 mężczyzn z umiarkowanym stopniem

niepełnosprawności) 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych). Wśród

uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Zajęcia

odbędą się w terminie od 22 do 31 sierpnia 2011r. - Celem warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych

uczestniczek i uczestników w zakresie potrzebnym do bycia aktywnym obywatelem. Zapoznanie ich z

prawami i obowiązkami obywatelskimi, z uwzględnieniem praw osób niepełnosprawnych oraz członkostwa

Polski w Unii Europejskiej. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np. wizytę studyjną..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 60

2. ocena programów - 20

3. doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z zakresu równości szans.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z zakresu równości szans

dla 54 osób niepełnosprawnych - 30 godzin lekcyjnych łącznie, z czego: 1. Pierwsze 15 godzin lekcyjnych

zajęć odbywać się będzie w 3 grupach (każda grupa 5 godzin lekcyjnych): a) Grupa A 16-osobowa (8 kobiet

i 8 mężczyzn z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) Grupa B 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z

umiarkowanym stopniem niepełnosprawności), c) Grupa C 19-osobowa (10 kobiet i 9 mężczyzn z

umiarkowanym stopniem niepełnosprawności). 2. Pozostałe 15 godzin lekcyjnych zajęć będzie się odbywać

w następujących grupach: a) 26 mężczyzn z grup A, B, C - 5 godzin lekcyjnych zajęć b) 28 kobiet z grup A,

B, C - 10 godzin lekcyjnych zajęć Z uwagi na równość szans kobiety mają większą liczbę godzin zajęć.

Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych.

Zajęcia odbędą się w terminie od 2 do 9 września 2011 r. - Celem zajęć jest podniesienie świadomości

uczestniczek i uczestników z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn, niwelowanie istniejących

stereotypów dotyczących płci..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2011.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena - 60

2. ocena programów - 20

3. doświadczenie wykonawcy - 20

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik przetarg 3.doc 2011-08-03 15:25:23 Templin Sebastian
załącznik zalaczniki do SIWZ p...doc 2011-08-03 15:25:30 Templin Sebastian
załącznik informacja o wyborze...doc Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 2011-08-25 15:05:28 Templin Sebastian

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Sebastian Templin
Data powstania: 03.08.2011 15:24
Data ostatniej modyfikacji: 03.08.2011 15:25
Liczba wyświetleń: 1229

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i 03.08.2011 15:24 Sebastian Templin